Klacht: onterecht melding niet thuis

op 03 september 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik ben huisgebonden dus de hele dag thuis. Vewonderd was ik dan ook dat ik op de site moest lezen dat een bezorging niet gelukt was daar ik niet thuis zou zijn geweest. Er lag ook geen briefje in mijn brievenbus. Nu woon ik in een flatgebouw met een bellenplateau. blijkbaar weet bezorger niet hoe dit werkt, want er is niet aangebeld. Nu zou dit een incident kunnen zijn, maar dit is nu de 2e keer binnen 2 weken (2 verschillende bestellingen van andere bedrijven) dat er zonder aanbellen bericht wordt gedaan dat ik niet thuis zou zijn geweest. Er zijn nog maar zo weinig ophaalpunten dat dat ook geen optie is

wil gewoon dat mijn pakket wordt gebracht en dat er ook daadwerkelijk wordt aangebeld

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 september 2015 om 09:17 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik heb uw klacht doorgegeven aan het depot en dit zal met de chauffeur besproken worden.

Uw zending zal vandaag alsnog bij u aangeboden worden. Mijn excuses dat het niet meteen de eerste keer goed is gegaan.

Desiree
Customer Service Advisor

Heeft op 03 september 2015 om 13:37 geantwoord

Beste DHL, dank u voor uw antwoord. Zojuist is pakket goed afgeleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door monic39