Klacht: Onterecht innen van abonnement (Euro 45,- p.m.)

op 18 januari 2014 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 jaar geleden zijn wij overgestapt naar een andere provider, met behoud van nummer. Maar omdat het contract met Hi nog 3 maanden liep, hebben wij een tijdelijk nummer gekregen. Na 3 maanden hebben wij geprobeerd om het oude nummer opnieuw te gaan gebruiken, maar in de winkel (na contact met Hi) werd ons verteld dat het nummer al was hergebruikt. Hi en de andere provider informeerde ons dat dit vaker voorkwam en dat wij nu genoodzaakt zijn dat wij het tijdelijke nummer nu permanent moesten gaan gebruiken. Na 2 jaar zijn wij opnieuw overgestapt naar Hi. In Dec. 2013 hebben wij het contract opnieuw verlengd voor 2 jaar. In de winkel hebben wij gecontroleerd welke nummers op mijn naam in gebruik zijn, en daar kwamen wij er achter dat het oude nummer nog steeds op mijn naam staat en dat wij ten onrechte 4 jaar lang 45,- Euro abonnement hebben betaald. Dit was niet zichtbaar op onze afschriften en werd ook op andere dagen automatisch van onze rekening afgeschreven. Ik heb dus 4 jaar lang Euro 45,- per maand betaald!!! Dit is dus Euro 2160,- te veel en onnodig betaald!!! Vervolgens heb ik klachtenservice van KPN/Hi gebeld en werd doorverbonden met contractafhandeling. Zij informeerde mij dat zij nooit een opzegging hebben ontvangen. Ook informeerde zij mij dat zij niet controleren of nummers nog in gebruik zijn. Zij informeerde mij dat zij dit niet kunnen terugbetalen. Er werd mij een voorstel gedaan dat ik op de andere 3 nummers die wij in gebruik hebben en die binnenkort vernieuwd moeten worden, een aanzienlijke korting kunnen geven. De eerste zou op 16 Jan 2014 verlengd worden en zij zouden ons dan bellen met een heel goed voorstel. Op 16 Jan hebben wij geen telefoontje ontvangen, hoewel dit wel beloofd was. Daarom hebben wij op 17 Jan zelf weer gebeld met klantenservice en nadat wij de hele situatie opnieuw hebben uitgelegd, werd ons een “geweldig” aanbod gedaan van Euro 5,- korting per maand…. Dus over 2 jaar Euro 120,-

Gewenste Oplossing:

- Ik zou meer korting willen dat het te veel betaalde bedrag (Euro 2160,-) compenseert of
- Het te veel betaalde bedrag zou aan mij terug betaald moeten worden....

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Angevaare

3 jaren geleden - Ik heb pas contact gehad met KPN en ze hebben besloten mij 50% (Euro 1080,-) van het teveel betaalde bedrag terug te betalen. Dus de klachtenlijn heeft wel degelijk zin. KPN bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door Angevaare