Klacht: Onterecht incasso

op 19 februari 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Dorivit heeft zonder aanmaningen te hebben verstuurd het dossier uit handen gegeven waardoor ik nu 100 euro moet betalen. Onprofessionele bedrijf. Na herhaaldelijk series te hebben gemaild tot op heden geen reactie ontvangen.

Een aantal weken geleden reeds het factuurbedrag betaald. Het dossier dient te worden afgesloten.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 23 februari 2018 om 14:45 geantwoord

Beste mevrouw Khan,

Op 27 november jl. hebben wij u een herinnering verstuurd, daarna hebben wij op 18 december jl. nogmaals een herinnering verstuurd en op 8 januari jl. hebben wij u de aanmaning verstuurd.
Wellicht is het in uw spam mailbox terecht gekomen?

U geeft aan dat u een aantal weken geleden de betaling voldaan heeft. Wij hebben deze betaling tot op heden niet kunnen vinden. Heeft u het betaalkenmerk erbij vermeld? Wanneer dit niet het geval is kunnen wij de betaling niet linken aan uw bestelling.

Zou u een kopie van de betaling kunnen mailen naar klantenservice@dorivit.nl? Graag duidelijk naam -en rekeningnummer waar het bedrag vanaf is geschreven en de datum van betaling.

Monique
Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door Sairah1234..