Klacht: Onterecht incasso

op 22 april 2017 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

Bestelling bij zalando betaald maar krijg brief van alektum. Inclusief 40 euro extra kosten bovenop de 19.95.

Zalando zegt niks meer te kunnen doen en alektum laat niks horen. Klacht ingediend maar hoor nog niks. Vandaag weer nieuwe brief dat ik moet betalen.

Als de brieven als niet verzonden kan worden beschouwd

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alektum incasso over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Alektum incasso in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alektum incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alektum incasso

Heeft op 24 april 2017 om 10:05 geantwoord

Geachte M. Bultstra,

Alektum incasso reageert langs deze weg op uw klacht geplaats op klacht.nl / klachtenkompas.nl

U geeft in uw schrijven aan het niet eens te zijn met de factuur. Daar wij nog geen reactie hebben mogen ontvangen, verzoeken wij u langs deze weg dit alsnog te doen. Alektum incasso neemt deel aan klacht.nl en klachtenkompas.nl om onze service te verbeteren, het is hierin echter noodzakelijk dat er daadwerkelijk contact is geweest tussen Alektum incasso en de klager. Hetzij per email, per telefoon of brief.

Wij hebben tot nu toe geen enkele reactie mogen ontvangen. U kunt ons bereiken op telefoon nummer 020 - 4177177 of per email op info@alektum.nl.

Wij zullen uw bericht dan z.s.m. in behandeling nemen in overleg met onze opdrachtgever.

Een uitgebreide beschrijving van onze klachten procedure vindt u hier:

Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,
Alektum incasso B.V.

Heeft op 28 april 2017 om 09:35 geantwoord

Op mail zijn ze niet thuis

Bericht van Alektum incasso

3 maanden geleden - Geachte mevrouw, U heeft ons op 17 april een email verzonden.Hierop heeft u een bevestiging ontvangen waarin wordt aangegeven u binnen 10 dagen te beantwoorden. U heeft op 24 april hierop een antwoord ontvangen. Het is ons daarom niet duidelijk wat u bedoeld met de opmerking dat Alektum niet "thuis zou zijn". Verder is u eerder medegedeeld dat de vervaldatum vermeldt staat op de factuur van onze opdrachtgever, datum ontvangst van onze brief is niet de vervaldatum. Wellicht dat deze informatie het een en ander voor uw verduidelijkt. Hopend u voldoende te hebben geinformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne Bultstra