Klacht: Onterecht geweigerd door autoverzekeringen

op 12 oktober 2017 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb laatst een auto gekocht en toen ik die wilde verzekeren ben ik geweigerd door de verzekerraar de reden is omdat focum zogenaamde informatie over mij heeft verzameld en mij een stempel heeft gegeven als wantbetaler ik vind dit nogal erg intimiderend ik heb namelijk geen schulden en nu word mijn naam overal blijkbaar vuil gemaakt Ik heb besloten om een advocaat in handen te nemen en hier werk van te maken ik laat me namelijk niet zomaar intimideren door zulke achterlijk bedrijven die achter mij rug geld willen verdienen en mij zwart maken

Als ze mijn naam uit de registratie weg halen als wantbater want dat ben ik namelijk niet dit heeft erg veel impact op mijn leven

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Focum Commerce B.V. in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Focum Commerce B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Focum Commerce B.V.

Heeft op 18 oktober 2017 om 09:58 geantwoord

Heeft op 18 oktober 2017 om 11:07 geantwoord

Stuur niet zomaar mijn kopie van mijn Identiteitskaart God mag dan weten wat ze nog meer zullen doen met mijn gegevens

Bericht van Focum Commerce B.V.

1 maand geleden - Beste meneer/mevrouw Mesbahi, Focum is verplicht om te controleren dat de persoon die om inzage verzoekt, ook daadwerkelijk de persoon is op wie de gevraagde gegevens betrekking hebben. Om dit vast te stellen vragen wij u om met uw inzageverzoek ook een kopie van een geldig identiteitsbewijs mee te sturen. Zodra wij uw identiteit hebben gecontroleerd, vernietigen wij deze kopie. Op de kopie kunt u desgewenst uw burgerservicenummer en pasfoto onzichtbaar maken. Met vriendelijke groet, Focum

Alle klachten die gemeld zijn door Safae Mesbahi