Klacht: Onterecht geld van mijn rekening afgeschreven al een paar keer

op 10 augustus 2016 over be2 in de categorie Datingsites

Heb mij bij dit site mijn lidmaatschap laten opzeggen maar, ze blijven geld van mijn rekening afschrijven, ongelofelijk maar waar, zoals gisteren weer dus 08 aug’16

Dacht al van hun weg te zijn maar, nee mooi nog niet,
Hoe kan dit volgens mij zijn deze mensen een stelletje dieven.
Gaarne antwoord van uw zijde

Als mijn geld die ze onterecht van mijn rekening steeds laten afschrijven en zo, ben heel ontevreden maar, niet alleen dit er is nog veel meer aan de hand, zoals; oplichterij en dergelijk

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over be2

Reactie van de melder van de klacht cisco5

1 jaar geleden - Niet alleen wat ik tot nú toe verteld heb maar, is nog veel meer gebeurd zoals; Spam toen ik nog bij hun was en zo, Echter een stelletjes oplichters en ook veel gelogen tegen mijn en dergelijks is niet eens onder worden te brengen en nú, Willen zij dat ik tot maand november aan hun contributie geld blijf betalen en zo, niet normaal méér. Heb zoiets nog niet ergens anders mee gemaakt. Stelletjes op lichters, zoals; hebben zij iemand bij hun een zekere vrouw gebruikt om mijn een lesje proberen te leren maar misschien is dat andersom geweest, gewoon stelletje piraten. Hoop dat zij hun verdiende loon ooit gaan krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over be2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cisco5