Klacht: Onterecht geld van creditcard afgeboekt

op 29 september 2016 over AVG Nederland in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het verleden heb ik de betaalde versie van AVG Tuneup aangeschaft. Blijkt dat het abonnement stilzwijgend wordt verlengt.. Ik kreeg van AVG een mail waarin ik door hen hierop werd gewezen. Ik heb onmiddellijk het abonnement per mail stopgezet. Enkele maanden wordt er toch 70,94 euro van mijn rekening afgeschreven!! De mail kan ik niet meer vinden, waarschijnlijk omdat ik rechtstreeks via een internetlink heb geantwoord.. De Rabobank gaat nu alsnog proberen het geld terug te krijgen. Ik ben gewaarschuwd: Ik schaf nooit meer software aan met een creditcard.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn geld wordt teruggeboekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mark Spee