Klacht: onterecht geld incasseren

op 12 augustus 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

In oktober 2016 ben ik opgebeld geweest door medewerker “weekendje genieten” , toen heb ik reeds gemeld dat ik geen gebruik van wilde maken toch werd er een bedrag van ongv. 69 euro die ik achteraf terug via mijn bank heb kunnen recupereren. Nu bijna een jaar later bellen ze me opnieuw op met bedreigingen van het sturen van een deurwaarder omdat er nog een te betalen som zou zijn!!! ik heb nergens iets ondertekend en is het normaal dat ze een jaar wachten en dan nog afkomen met bedreigingen!! Heb tot opheden nooit een mail-brief ontvangen met aanmaningen tot enige betaling!Ben niet van plan om te betalen en heb ook klacht neergelegd bij de politie! Zulke bedriegers-oplichtersbendes moeten onmiddellijk gestopt wordeniii

Ik zal tevreden zijn als ik niets meer te maken heb met die malefiede praktijken en nooit meer door hen word opgebeld!!!

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weekendje Genieten

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dumme