Klacht: Onterecht geld afgeschreven

op 07 oktober 2017 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Er is 24.99 afgeschreven door docdata foundation
Online bestelling met kenmerk sxdn.nl 131970477

Wanneer er in het vervolg geen afschrijvingen meer plaatsvinden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 10 oktober 2017 om 15:55 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. De bestelde producten of diensten worden niet door ons geleverd.

Uit uw verhaal blijkt dat u een bestelling heeft geplaatst bij of dat u hen heeft gemachtigd om periodiek geld af te schrijven. Als u het niet eens bent met het afgeschreven bedrag kunt u de webwinkel direct benaderen via:

E: klantenservice@sexydatingnetworks.nl

Het is mogelijk om een incasso te storneren binnen een termijn van 56 dagen via uw bank. U kunt ook contact met uw bank opnemen om een doorlopende machtiging te blokkeren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft op 10 oktober 2017 om 21:14 geantwoord

Ik zou graag willen dat jullie de webwinkel benaderen. Ik heb hier niks besteld en dus graag gewoon niks meer uit hun naam afschrijven

Alle klachten die gemeld zijn door Rwbrink