Klacht: onterecht factuur sturen.

op 23 januari 2014 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag een factuur van u ontvangen om 13.90 over te maken voor iets wat GRATIS is toegestuurd zou zijn naar mijn dochter van 15 jaar oud . Wij hebben NOOIT eerder een factuur van jullie gehad en krijgen nu een ‘herinnerings’ factuur! Dit is onacceptabel en niet goed.

Gewenste Oplossing:

Fuctuur per direct vernietigen en stoppen met brieven sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexifront over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 11 februari 2014 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer,

Wij hebben een 1e herinnering gestuurd naar de email, maar dat was niet uw emailadres. Wij sturen altijd de eerste herinnering naar het emailadres,waarmee besteld is en de tweede herinenring per post.

U kunt het pakket, mits onaangebroken (zegeltje nog dicht) terugsturen naar ons gratis antwoordnummer:

Courlux International
Antwoordnummer 100
3330 VB Zwijndrecht

Als uw dochter het pakket wilt houden, kunt u de 3,90 overmaken. De herinneringskosten hebben wij verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Lisa van de Berg
Courlrux Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht hendrikm

3 jaren geleden - Beste Lisa van de Berg, Mijn dochter heeft NIETS ontvangen en WIL ook niets ontvangen. Ik wil ook hebben dat u ons uit het sisteem. Met vriendelijke groet, Hennie Maartens

Alle klachten die gemeld zijn door hendrikm