Klacht: Onterecht factuur + bestelling ontvangen

op 04 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Er is onterecht een bestelling verstuurd, geen manier om de bestelling te retourneren, maar ook geen factuur. Vervolgens 2 maanden later een betalingsherinnering. Deze factuur valt schandalig hoog uit in verhouding met evt. andere aanbieders.

Creditfactuur / optie op retourneren

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 05 mei 2017 om 02:17 geantwoord

Beste ,

We vinden het vervelend dat er onenigheid en verwarring is ontstaan over het plaatsen van deze bestelling. We versturen geen ongewenste artikelen en het is dan ook niet mogelijk om zonder akkoord een bestelling te plaatsen. In het bestelproces zult u op de Bestelknop moeten drukken, voordat de bestelling wordt bevestigd en verwerkt. U wordt van te voren gewezen op de gevolgen van het drukken op deze knop. Tevens wordt u doorverwezen naar de Algemene Voorwaarden.

In de factuur die bij de bestelling ingesloten zit en eveneens per e-mail wordt verstuurd, evenals de herinneringen, wordt aangegeven dat u voor het retourneren contact kunt opnemen met de klantenservice.

Onze klantenservice heeft de retourinstructies toegezonden.
We kunnen ook de extra kosten die zijn ontstaan voor u kwijt schelden.

Alle klachten die gemeld zijn door valerie2017