Klacht: Onterecht dwangbevel gekregen

Enige tijd geleden kreeg ik een aanmaning van BSR. Heb gelijk contact opgenomen en gemeld dat ik nooit de eerste rekening ontvangen heb. Na controle in het systeem bleek dat deze naar mijn oude adres gestuurd was, de aanmaning echter niet! Als ik het originele bedrag zou over maken dan zou het afgehandeld zijn. Nu kreeg ik gisteren 3-10-17 tot mijn grote verbazing een dwangbevel in de brievenbus dat ik binnen 2 dagen de aanmaningskosten van 7 euro + 40 euro moest betalen, zo niet dan zou er beslag gelegd worden op inkomen, bankrekening, roerende-, onroerende en/of andere zaken. Vandaag weer geprobeerd om contact op te nemen maar na een drie kwartier in de wacht gestaan te hebben heb ik mijn nummer achter gelaten. Ze zouden mij binnen een week terug bellen en dat is dus te laat. Hier wordt je toch verdrietig van.

Omdat het niet mijn fout is dat de eerste rekening niet op het juiste adres bezorgd is en na telefonisch overleg de originele rekening volledig betaald is, vind ik het niet meer dan normaal wanneer dit dwangbevel vernietigd zou worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Gerritzen