Klacht: Onterecht betslen

markminus op 04 april 2018 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Ik had een factuur vsn men at work. (Via Klarna). Deze was me ontschoten en op de laatste dag van betalingstermijn kreeg ik een eigen gemaakte Herinnering.

Echter was deze factuur al uit handen gegeven naar Segoria. Ik heb toch nog gewoon de oorspronkelijke factuur betaald.

Nu moet ik alsnog een kleine 50 euro betalen aan Segoria terwijl deze nog helemaal geen actie hadden ondernomen om een vordering naar mij te sturen , dus waarom zou ik dan moeten betslen..!

Omdat Segoria in principe niets heeft hoeven te doen omdat ik alsnog dr factuur buiten hen om heb betaald is het niet meer dan normaal dat ze de kosten die ze nu vsn mij vragen terug trekken kwijt schelden.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 05 april 2018 om 10:57 geantwoord

Geachte meneer Van Lith,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen over uw vordering kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020 - 808 28 54.

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door