Klacht: Onterecht betalen voor geen account/abonnement

op 14 september 2017 over Buy 2 Fly in de categorie Spaarprogramma's

Ook ik heb een klacht net als zoveel aderen met mij. Alleen ik ben nu door een incasso bureau benadert om 199,00 € te betalen nadat zo gezegd, ik in gebreke ben gebleven. Indien ik niet betaal gaat deze zaak naar de gerechtsdeurwaarder waarbij de kosten op mij worden verhaald. (er wordt toch enige druk gezet).Mijn verhaal komt enigszins overeen met andere: Telefonisch benaderd, wil wel bekijken wat het is, wacht op beloofde mail met nadere informatie en mogelijkheid om binnen twee weken te annuleren. Hou mijn mailbox goed in de gaten maar er komt niks. In april/mei 2016 wordt €69,- tracht men het bedrag af te schrijven ,maar woedt geweigerd door de bank.Via de eerste mail van incassobureau op 24- 5-2016 reageer ik per mail dat ik nooit iets ontvangen heb en dus ook niet wens te betalen, omdat ik mezelf heb geannuleerd binnen de 14 dagen. Vervolgens hoor ik hier op 1-6-2016 weer via incassobureau en de mail dat ik moet betalen , ook hier reageer ik weer op dat ik dit niet wens te doen , volgens de bovenstaande reden.Vervolgens wordt daar ook niet op gereageerd. Nu op 13-09-2017 word ik gebeld door een man van een incasso bureau, die zegt om 199,€ te betalen anders gaat de zaak naar het gerecht en kunnen de kosten oplopen tot 500,00€. Nu meer dan een jaar later , krijg je dit te horen , zal maar betalen,om verder onkosten te voorkomen? Dit alles voor Nooit een product of dienst afgenomen te hebben. Wat kan ik hier nog aan doen? DE OPLOSSING

wil evt de 69,00 betalen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Buy 2 Fly

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Buy 2 Fly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chablis123