Klacht: onterecht beslagleging

op 13 mei 2016 over AGC Gerechtsdeurwaarders in de categorie Deurwaarders

dossier nummer 16000335

acg deurwaarders heeft een dwangbevel gestuurd uit naam van gemeente rotterdam
gaat om een bedrag van 238,41 ik moet binnen 2 dagen betalen anders leggen ze beslag op uitkeringen goederen
maar gaat hier om in 2010 ben ik gediscrimineerd door socialen zaken en werk gelegen heid rotterdam omdat ik invalide ben en daarom kreeg ik 8 maanden onterecht geen uitkering
dus ik krijg geld van gemeente rotterdam dus kunnen ze nooit beslag leging doen bij
ik heb de deurwaarder gebeld en ze hebben er maling aan is normaal als ik van iemand 4000 euro krijg dat diegene dan nog bij mij 400 euro kan eisen zeg de agc deurwaarder als ik niet betaald leggen ze beslag ik vind dit diefstal ik krijg heel veel geld van gemeente rotterdam

als deze dwangbevel ongedaan gemaakt word want zo als ik al zei ik heb geen schuld bij gemeente rotterdam .gemeente rotterdam heeft 6000 euro schuld bij mij kan ik ook beslaglegging doen en me rente die ik krijg over de 6 jaar van gemeente rotterdam die ruikt naar oplichterij van de gemeente rotterdam
zijn gewoon stelletje criminele daar bij gemeente rotterdam

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AGC Gerechtsdeurwaarders

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AGC Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door AGC Gerechtsdeurwaarders in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door f1racer1