Klacht: onterecht beslag leggen

op 08 februari 2018 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

november wordt er beslag gelegd. Je geeft aan dat de beslagvrije voet niet klopt. Dit wordt gewijzigd maar wordt echter veel te laat doorgegeven aan het uwv, waardoor deze niet meer op tijd het beslag kan inhouden. Hierdoor storten ze het ook nog rechtstreeks naar uwv ipv naar de klant zelf waardoor het geld pas een maand later weer terug komt. Dan in januari komt er een nieuw dossier bij hen binnen. Je zou denken dan weten ze dat er geen beslag mogelijk is. Maar nee, want een nieuw dossier is niet gekoppeld aan informatie van twee maand geleden. Daardoor doen ze het weer. Je mailt gelijk dat dit niet correct is en dan een week later is het nog niet afgemeld waardoor het weer te laat bij het uwv komt en de klant weer in de financiele problemen komt. Klant heeft financiele schade, uwv moet extra werk doen, cannock zelf moet extra werk doen en de budgetbeheerder van klant moet extra werk doen. Kortom extra onnodige tijd, energie en geld wordt verspilt met ook nog zero opbrengst, alleen tekorten.

Als ze vandaag nog de afmelding doen bij het uwv . Indien vandaag al te laat is voor het uwv, dat ze dan het gestorte geld van het uwv eind deze maand gelijk aan de budgetbeheerder van de klant of klant zelf overmaken zodat de klant dan deze maand gewoon zijn energierekening kan betalen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kwintes