Klacht: onterecht beslag en niet reageren op brieven en mail

op 01 juni 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb een vordering binnen gekregen en netjes een aflossingsregeling getroffen. Na een maand kwam ik erachter dat ik de aflossingsregeling niet kon nakomen. Dit heb ik netjes via een brief uitgelegd, ook heb ik in deze brief uitgelegd dat een andere deurwaarder al beslag op mijn uitkering gelegd heeft en dat de beslagvrije voet aan mij word uitbetaald om in mijn en die van mijn kinderen levensonderhoud te kunnen blijven voorzien, er is geen ruimte om extra af te lossen op mijn schulden.
Ik heb gevraagd in deze brief om contact op te nemen met deze deurwaarder en evt. met het UWV.
Ik heb nooit antwoord gekregen op deze brief.
Per mail heb ik het nogmaals uitgelegd maar ook per mail nooit een antwoord gekregen, wel een ontvangstbevestiging.
Vorige week kreeg ik een brief dat er beslag op mijn bankrekening gelegd was, ik heb geprobeerd contact per telefoon te leggen maar na 19 min in de wacht gestaan te hebben is dit niet gelukt.
Per mail heb ik nogmaals uitgelegd dat er al beslag op mijn uitkering is gelegd en dat alleen de beslagvrije voet word uitbetaald, wel heb ik een ontvangstbevestiging van deze mail gekregen maar geen antwoord.
Nu is er dus beslag gelegd op mijn bankrekening en is mijn geld eraf gehaald.
Ik heb gebeld met cannock chase en alles uitgelegd, de mevrouw snapte mijn vraag niet en bleef dit herhalen.
Nogmaals uitgelegd dat er geen beslag gelegd mag worden op de beslagvrije voet, nog snapte deze mevrouw mijn vraag niet.
Ook kon deze mevrouw mijn brieven en gestuurde mails niet vinden.

Het geld wat van mijn rekening af gehaald is weer terug storten.
De kosten van de bank € 75,-- beslagprocedure aan mij uitbetalen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht rené van der zande

6 maanden geleden - Nog steeds heb ik geen reactie van Cannock Chase Incasso. Geen reactie op klacht.nl Geen reactie op mijn verstuurde mails Geen reactie op mijn verstuurde brieven Geen reactie op mijn verstuurde bezwaarschrift. Ondertussen heb ik contact gehad met een advocaat, er werd mij verteld als we er een zaak van maken dat ik op zeker zal winnen. Er zit wel een nadeel aan, ik moet het eigen risico voorschieten +/- 100 euro, wat ik naderhand weer terug zal krijgen. Nog 7 dagen wachten op een reactie van Cannock Chase Incasso, als er dan nog geen reactie is dan moet het maar voor de rechtbank.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 01 juli 2016 om 08:42 geantwoord

Geachte heer,mevrouw,

Het beslag op uw rekening is opgeheven. Indien u van mening bent dat u de kosten van het bankbeslag niet verschuldigd bent verzoeken wij u om een met redenen omkleed bezwaar in te dienen.

U kunt dit formele bezwaar indienen via het mailadres teambelastingen@ccc.nl of via postbus 103, 6650 AC Druten.

Heeft op 03 juli 2016 om 22:41 geantwoord

Ik heb nog steeds geen reactie op het bezwaarschrift wat al +/- 3 weken geleden verstuurd is.
Ik heb nog steeds geen reactie op mijn brieven en mails.
Bellen doe ik niet meer want ik sta ongeveer 20 minuten in de wacht.
De oplossing van Cannock Chase Incasso (hierboven) gaat alleen maar over de kosten die de bank gemaakt heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door rené van der zande