Klacht: onterecht bebandeld

op 23 juli 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

ik sta in de drive in waar je aan 2 kanten geholpen kan worden. ik sta te wachten en 4 mensen aan de andere kant worden geholpen en ik niet. ik rij op den duur door en bestel aan het raam ik krijg ter compensatie een soft ijsje. uit eindelijk heb ik me bestelling en krijg de bon en zie tot me grote verbazing dat ik dat ijsje die ik ter compensatie krijg gewoon zelf moet betalen. ik loop terug en wil me geld terug vragen maar word gewoon uitgelachen door de manager. daarnaaar gooi il me ijsje op de toonbank en loop weg maar zo gaan ze dus met je om bij de Mac donalds aan de spaanslanden in Enschede gebeurd op 23-7-2017 om ongv 00:00 u en uiteraard geen geld terug maar wel recht in je gezicht uitgelachen.

kom maar met een fatsoenlijk tegen prestatie en waag het dan niet nog een x mij recht in het gezicht uit te laggen

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door glubber