Klacht: Onterecht abbonements geld afschrijven tijdschriften .nl

op 04 juni 2021 over DPG MEDIA MAGAZINES BV in de categorie Tijdschriften

Ik
Kom er achter dat er onterecht een jaar abbonement geld is afgeschreven voor tijdschriften.Nl
Heb meerdere mails gestuurd maar ze blijven erbij dat ik een abbonement heb afgesloten
Ik hou dit altijd bij en zou het dan ook
Opzeggen..
Ik was in de veronderstelling dat het een linda abbonement betrof.. en dacht nog loopt dat nog steeds? Toen goed bekeken is het tijdschriften.Nl
Hier geen weet van en waarschijnlijk destijds gezegd ja als het gratis is doe dan maaar een poosje als ik maar niks hoef op te zeggen!’ Om er maar van af te zijn wat blijkt ben ik verdorie al die tijd lid.
Ik
Krijg mails terug waar je noreply hebt dus je kan elke keer contact formulier invullen.
Ik wil graag al mijn geld terug.. waardeloos dat je zo een contract door de neus wordt geboord..
ze zeggen je krijgt toch mails van ons ? Ja ik dacht is reclame hoef ik verder. NikS mee.
En ze mailden dat mijn banknummer en e-mail hen doorgegeven .. pardon echt die hadden ze dan al van andere abbonement destijds.. vind dit zo erg..
Dat ze je elke keer van kastje naar de muur sturen.. zo doe je toch geen zaken .

Dat ik mijn geld terug krijg van een abbonement waar ik geen weet van had..
Ik heb niks geen mail gehad van dat ik dat heb afgesloten en geen machtigings akkoord gegeven heb voor deze tijdschriften . Nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPG MEDIA MAGAZINES BV

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPG MEDIA MAGAZINES BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvon3