Klacht: Onterecht aanmaning ontvangen

op 24 februari 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Op 16-10-2016 een maandje proef bij parship aangemeld. na zo een slechte datingsite binnen de twee weken de abonnement opgezegd via hun diensten nu 4 maanden later krijg ik een aanmaning van 434,46 waar van 376 van parship en de rest van de incassobureau en dat vindt ik niet juist. heb al de maand die ik moest betalen en netjes voor de proef termijn. niet eens met jaar abonnementen van andere site zoals lexa kom je op deze gekke bedrag uit en je krijg er veel meer voor terug. slechte dienst waar je geen fotos van andere leden kan zien en dat je werk status belangrijker is dan je sociale is niet begrijpelijk alsof Parship de materialistische wereld promoot dan de echte.. who cares als iemand een engineering of een vp is. het gaat om de juiste klik en niet je werk status…

dat dit afgehandeld wordt heb netjes mijn plicht binnen de twee weken termijn afgezegd

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 27 februari 2017 om 14:48 geantwoord

Geachte Almere,

Aangezien wij geen herroeping hebben ontvangen en de maandelijkse termijnbetalingen niet konden worden afgeschreven, hebben wij meerdere aanmaningen gestuurd waarop u niet heeft gereageerd. Daarna moest de vordering aan het incassobureau worden afgegeven. Zij zijn uw aanspreekpartner, bespreken alles met u en daarna met ons.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen