Klacht: Onterecht

op 05 september 2015 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

ik ben gister achtergekomen dat mijn nichtje van 9 jaar via de vakantieveiling app op 2 dingen heeft geboden een van €50,- en de ander van €60,- en heb ze allebei gewonnen. ik had gelezen dat ik het niet kan annuleren en ze verplicht moet betalen. ik vind dit belachelijk want het zijn dingen die ik helemaal niet wil en ze was op mijn mobiel spelletjes aan het spelen en het is een kind en natuurlijk heel nieuwsgierig en heeft ze dus op de app gedrukt en niet zit ik vast aan iets van €110,- kan hiervoor een oplossing gevonden worden?? en een tip voor de app: zet een beveiliging erop

als ik dit niet hoef te betalen. want ik wil deze veilingen helemaal niet

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 05 september 2015 om 13:01 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht.

Wij begrijpen de situatie. Helaas kunnen wij de veiling niet annuleren.Wij controleren zo zorgvuldig mogelijk of veilingdeelnemers bewuste bieders zijn. Deelnemers aan de veilingen wordt gevraagd om de algemene voorwaarden te lezen en accepteren. En, als dubbele controle, herhalen wij deze vraag voordat uw bod geplaatst wordt.

Daarnaast kunt u uw gebruikersprofiel beschermen met een wachtwoord. Wat er vervolgens gebeurt op onze website onder uw login-gegevens is voor uw verantwoordelijkheid.

Het recht van ontbinding, dat een consument bij online aankoop het recht geeft om binnen de wettelijke bedenktermijn van veertien dagen af te zien van de overeenkomst, is niet van toepassing. Op Vakantieveilingen.nl worden namelijk arrangementen geveild van diensten met betrekking tot vrijetijdsbesteding voor een bepaalde datum of periode. Deze diensten zijn op grond van de wet uitgezonderd van het recht van ontbinding.

Eventueel kunt u het arrangement wel overdragen aan familie, vrienden of kennissen. Het spijt ons dat wij u in deze situatie niet verder tegemoet kunnen komen.

Hopelijk is uw vraag hiermee beantwoord, maar mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.

Diana - Webcare Vakantieveilingen

Alle klachten die gemeld zijn door raylison96