Klacht: Ontercht pakket ontvangen , Heb er nooit iets besteld en nu al 2 de zending ontvangen

op 01 september 2017 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 15 september 2017 om 15:01 geantwoord

Geachte heer Piet Voorspuij,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij ontvingen op 25 juni 2017 een bestelling van u. Voor deze bestelling mochten wij ook een betaling van u ontvangen.
Bij het plaatsen van deze bestelling heeft u zich ook aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u de extra producten van MuscleExtremeXXL heeft ontvangen. Gedetailleerde informatie over het abonnement kan worden gevonden in onze Verkoopvoorwaarden op onze product website: http://nl.muscleextremexxl.com?terms#subscription

Uw aanmelding voor automatische toekomstige leveringen voor MuscleExtremeXXL is per direct beëindigd!
U kunt de ontvangen producten retour sturen naar:
MuscleExtremeXXL
P.O 7044
Eesti Post AS/Omniva
Pallasti 28
10001 Tallinn
Estonia

Als u nog steeds geïnteresseerd bent in het abonnement, dan zijn wij bereid om u 50% korting te geven op het factuurbedrag.
Laat het ons weten als u geïnteresseerd bent in de korting, en wij zorgen ervoor dat we het bedrag reduceren na uw bevestiging.

Gedetailleerde informatie over de bestelling is te vinden in de Verkoopvoorwaarden op onze productwebsite - http://nl.muscleextremexxl.com?terms

Wij kijken uit naar uw antwoord,

Vriendelijke groet,

Muscle Extreme support