Klacht: ontbrekende bediening in het nederllands

op 17 december 2017 over WE Fashion in de categorie Kledingwinkels

ik wou vorige donderdag een cadeaubon aankopen in de We winkel in het anderlecht shopping center. Er stonden echter enkel cadeaubonnen in het frans. ik sprak de verkoopster aan in het nederlands, maar ze verstond me niet. ik herhaalde mijn vraag en vroeg een cadeaubon in het nederlands. ze wees mij de franstalige cadeaubonnen aan. ze vroeg in het frans of ik gekozen had. Ik zei neen, want ik had een bon in het nederlands nodig. Daarop roept ze een tweede persoon, die ook geen nederlands sprak. Ze zei in het frans dat ze achter ging kijken of er nog waren. na enkele seconden keerde ze terug en zei dat er geen waren in het nederlands. Ik heb tenslotte maar eéén in het frans gekozen en zal aan de persoon die deze bon ontvangt met kerstmis mijn excuses wel aanbieden. Het is schrijnend dat er 1 . geen nederlands kan of wil gesproken worden en 2. dat er geen bonnen zijn in het nederlands . ik zal toch niet de enige klant zijn die een nederlandstalige cadeaubon wenst in deze winkel ?

kunnen aangesproken worden in het nederlands. dezelfde service krijgen als een anderstalige. we zitten tenslotte in Brussel, Anderlecht, grenzend aan vlaams brabant.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar WE Fashion over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door WE Fashion in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat WE Fashion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

WE Fashion

Heeft op 18 december 2017 om 13:35 geantwoord

Beste Caroline,

Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de service in één van onze winkels.

Aangezien service bij WE hoog in het vaandel staat, zullen wij jouw klacht opnemen met de storemanager van het betreffende filiaal.
De storemanager zal de klacht met zijn/ haar team bespreken, zodat soortgelijke klachten in de toekomst voorkomen worden.

Vriendelijke groet,

Team WE