Klacht: ontbreken van service

op 30 mei 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al vanaf 8 januari!!!!! bezig om een onderdeel te krijgen voor een decoupeermachine dat stuk ging in de garantieperiode. Steed sis het we zullen het door geven en telkens weer een ander referentienummer.

Gewenste Oplossing:

Als het onderdeel zal worden opgestuurd of een andere machine en deze retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 30 mei 2018 om 16:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 02 juni 2018 om 14:39 geantwoord

Bij Lidl is er duidelijk een verschil tussen een toezegging en de uitvoering er van.
Ik heb vandaag 2 juni gewacht op de post en de toegezegde brief met de mogelijkheid het apparaat terug naar de winkel te brengen zit er nog steeds niet bij !!

Alle klachten die gemeld zijn door jeneverbes