Klacht: Onschuldige beschuldiging.

op 17 mei 2017 over Hogeschool Rotterdam in de categorie Opleiding

Onterecht beschuldigt voor een strafbaar feit. Het is niet een normaal strafbaar feit maar nogal een groot strafbaar feit. Er is geen enkel bewijs tot dit strafbaar feit. Met gevolg dat ik geen toegang tot het gebouw heb eveneens het onderwijs. Ook nog eens dat ik word behandelt als een crimineel. Voorbeeld hiervan is dat ik het gebouw betrad ,omdat ik een gesprek wou voeren met gevolg dat ik het gebouw werd uitgestuurd. Terwijl dit plaats vond liepen er 2 beveiligers met mij mee en 1 docent. Directrice zei dat er opnieuw naar deze zaak word gekeken als er vanuit mijn kant aangifte word gedaan bij de politie. Dit is gebeurt maar politie gaf als antwoord dat er alleen aangifte gedaan kan worden als er een strafbaar feit bij mij is gepleegd en dat is op dit moment niet. Directrice of andere docenten willen ons niet te woord staan. Dit is een woord tot woord gesprek, er zijn geen bewijzen. Een directeur van een school moet weten dat er bewijs moet zijn dat iemand een verdachte is voordat er vingers worden gewezen. Elke dag komen er nieuwe leugens boven water. Tot die tijd wilt er niemand ons te woord staan.

Wanneer ik weer word toegelaten tot het onderwijs.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Rotterdam in behandeling genomen

Bericht van Hogeschool Rotterdam

2 maanden geleden - Beste Nagwa, we willen graag navraag voor je doen bij het instituut en/of opleidingsmanager van jouw opleiding. Kun je ons wellicht je studentnummer geven of vertellen welke opleiding je doet? We horen graag van je. ^JO

Bericht van Hogeschool Rotterdam

1 maand geleden - Klacht is inmiddels opgelost. ^NL

Alle klachten die gemeld zijn door Nagwa