Klacht: Onschuldig foutje bij boeken, geen oplossing volgens chatmedewerker

op 31 juli 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

door een onschuldig foutje te hebben gemaakt tijdens mijn boeking waar ik een koffer heb aangevinkt om in te checken kon dit later niet meer gewijzigd worden. terwijl als ik online mijn boeking beheer er wel een minnetje staat voor de ingecheckte koffer. nog contact opgenomen met de online chatservice. waarbij mij verteld wordt dat dit dus niet meer gewijzigd kan worden. dit terwijl het nog twee weken duurt voordat ik daadwerkelijk vertrek.

Gewenste Oplossing:

wanneer het betaalde bedrag voor de koffer kan worden teruggestort. en de boeking gewijzigd kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Damie2259