Klacht: onscherpe foto’s

op 02 april 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

Vandaag mijn fotoalbum ontvangen, maar helaas niet van dezelfde kwaliteit als voorgaande jaren. Onscherpe foto’s terwijl op de computer de foto’s bij inzoomen duidelijk en scherp waren. Je ziet de pixels duidelijk, Ook bij sommige foto’s is de kleur erg lelijk en nep (roze gezichten) dit heb ik nog niet eerder meegemaakt bij albelli, ik was altijd tevreden maar zeker voor de prijs die ik ervoor heb betaald vind ik het zwaar tegenvallen helaas.

Het liefst zou ik mijn geld terugwillen of het opnieuw laten afdrukken maar dan wel met mooie scherpe foto's en goede kleuren.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Albelli

Heeft op 10 mei 2016 om 10:41 geantwoord

Beste mevrouw van Hal,

Wat vervelend dat uw fotoboek niet geheel naar wens bij u is aangekomen.

Wij hebben u op 08-05-2016 een e-mail gestuurd met het verzoek om de gegevens nogmaals te versturen, zo kunnen wij u een passende oplossing bieden. Wij hebben tot op heden nog geen reactie van u mogen ontvangen.

Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via https://www.albelli.nl/help/neem-contact-op.

Albelli klantenservice

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 10 mei 2016 om 14:44 geantwoord

ik vind het bijzonder dat mijn klacht afgehandeld schijnt te zijn, ik heb nog geen oplossing gehoord van Albelli ondanks dat ik nu zelfs tot 2x toe foto's met een nog uitgebreidere omschrijving heb (moeten) toesturen naar de klantenservice. Ik wacht nog met smacht op een oplossing.

Reactie van de melder van de klacht Lisa_v_hal

1 jaar geleden - Ondertussen telefonisch contact gehad met Albelli, ze sturen me kosteloos een nieuw album toe, is dus toch goedgekomen uit eindelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa_v_hal