Klacht: Onscherpe foto´s

op 19 maart 2020 over Albelli in de categorie Fotoservice

Goedemorgen,

Een paar maanden geleden heb ik een foto boek gemaakt bij Albelli. Het boek kwam binnen maar de kwaliteit van de foto’s waren erg onscherp. Ik dacht, dat is de kwaliteit van Albelli dus ik heb het erbij gelaten. Totdat mijn dochter van de week opnieuw een zelfgemaakte boek binnenkreeg. Dezelfde foto’s waren geplaatst in het boek. Deze waren hartstikke scherp. Ik vind het jammer dat de foto’s in mijn boek onscherp zijn!

Ik ben tevreden als ik opnieuw mijn boek opgestuurd krijg. Graag wil ik de foto's scherp aangeleverd krijgen. Dan ben ik tevreden!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Albelli over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 20 maart 2020 om 15:38 geantwoord

Beste mevrouw Baan,

Bedankt voor uw beoordeling. De reden dat de foto's in het fotoboek van uw dochter wel scherp waren en in die van u niet kan verschillende oorzaken hebben. Misschien heeft uw dochter de foto's kleiner in haar boek geplaatst waardoor de resolutie hoger is. Of zij is in het bezit van de originele foto. Want als u namelijk een foto via WhatsApp ontvangt wordt het bestand verkleind en is de kwaliteit minder dan het origineel.

Wat de reden ook mag zijn, wij willen u graag een oplossing aanbieden. Wij hebben het bestand gecontroleerd en zien inderdaad dat sommige foto's vrij wazigonscherp zijn. Een herdruk zal daarom niet de oplossing zijn. Daarom willen wij u een code aanbieden waarmee u uw fotoboek opnieuw kunt bestellen. U kunt dan de foto's waar u niet tevreden over bent aanpassen. Deze vervangen voor de originele foto of de foto kleiner op de pagina plaatsen. Deze code inclusief instructies zullen naar uw e-mailadres worden verstuurd.

Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij het graag.

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door Acbaan