Klacht: onsbrabantnet heeft stilzwijgend contract verlengd

op 30 juni 2016 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

mijn abonnement bij onsbrabantnet was jl. 23-06-2016 verlopen, ik kwam dit achter (30-06-2016) toen er iemand van vodafone bij ons thuis was om een product te verkopen, ik heb contact opgenomen met onsbrabantnet om te vragen waarom ze geen contact met mij hebben genomen voordat mijn contract afliep, hierop kreeg ik als antwoord dat ze 60.000 klanten hadden en dat het onbegonnen werk was om iedereen hierover te bellen, ik vroeg dat ze me ook wel per automatische mail konden inlichten maar dat deden ze ook niet ze stelden klanten per brief op de hoogte die ik niet heb gekregen daarop kreeg ik als antwoord dat het hun speed dat ik geen brief heb ontvangen maar dat ik zelf eigenlijk verantwoordelijk voor was dat ik zelf erachteraan moest gaan en dat er geen een provider klanten op de hoogte stelde als het contract afliep, ik heb een andere aanbieding gekregen van onsbrabantnet omdat er nog iemand van vodafone bij mij binnen zat maar deze zal pas over 2 weken ingaan.
Nu zit er tussen mijn oude contract en nieuwe contract 1 maand tussen en daarvoor moet ik het volle bedrag voor betalen, ik heb dit doorgeven dat ik er eigenlijk niet mee eens ben dat ik dat bedrag moet betalen maar hiervoor konden ze me niet helpen omdat mijn eigen schuld was, ook het toon hoe ze met me spraken was zo neerhalend ik heb dat ook tegen ze gezegd dat hun toon me niet beviel.

dat ze mij hierover bellen en hun excuses aanbieden en dat het hun schuld is dat ik geen brief heb gekregen om me op de hoogte te stellen, dat ze ook daar bij call-center ook mensen neer moeten zetten die met een vriendelijkere toon een gesprek aangaan, ik ben daar geen klant om afgesnauwd te worden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 06 juli 2016 om 14:32 geantwoord

Je abonnement bij ON loopt normaal door, ook nadat het afgelopen is. Bij het tekenen van de overeenkomst ga je ook akkoord met voorwaarden, waarin dit ook duidelijk staat beschreven. Het staat je natuurlijk vrij om te informeren naar verlengingsaanbiedingen, deze staan ook op onze website.
Je opmerkingen over het gesprek en het onplezierige gevoel dat je er aan overhield nemen we inderdaad mee in de training van onze medewerkers. Bedankt voor de terugkoppeling.

[Guido] Webcare ON

Alle klachten die gemeld zijn door h.cozar