Klacht: Onrespectvol behandeld

op 26 juli 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Ik was in Floriande winkelcentrum in hoofddorp op mijn vriendin aan het wachten. Het was nog een poos voordat ze zou komen dus ik dacht laat me maar naar Etos gaan om rond te kijken en misschien zou ik wel iets kopen. Al vanaf het begin dat ik binnen kwam werd er arrogant en afgunstig naar mij gekeken door twee vrouwelijke medewerkers. Een vrouw met een kort blond kapsel van eind 30/ begin 40 en een meisje een een bruine paardenstaart van begin 20. Ik was aan het rondkijken bij de make up en op mijn vriendin aan het wachten, toen 1 van de medewerkers mij aankeek lachte ik naar ze uit spontaniteit (wat zij uiteindelijk als verdacht zagen) toen kwam ze naar mij toe of ze me kon helpen. Ik vroeg haar een vraag en ze antwoordde heel gemeen en alsof ze me een grote grap zag, ik trok me er niks van aan en ging doorzoeken naar andere spullen. Daarna de hele tijd door werd ik steeds aangestaard. Uiteindelijk kwam ik bij de deodorant afdeling en ik was daar naar een deo aan het zoeken. In de tussen tijd deed ik mijn tas open om mijn telefoon er in te doen in die tijd kwam de andere medewerker langs met de paardenstaart, ik lachte weer vriendelijk naar haar( wat ze als verdacht zag.) ze kwam meteen met een boze blik naar mij toe en zei ” Laat is even je tasje zien” heel onbeschoft zei ze dat voor een aantal mensen als toeschouwers. Wat natuurlijk heel beschamend is. Ik kwam naar me toe en zei hier kijk maar naar me tas, opeens kwam ze met smoesjes ” ja ik zag je ruiken en je tas ging open” in die hele tijd in Etos heb ik geen 1 keer geroken! Ik vond het heel onrespectvol dat ze niet eens haar excuses heeft aangeboden aan mij en me zelf een tegenwoord gaf waar veel mensen bij stonden. Ook voor dit ongeval was de service heel slecht en werd ik de hele tijd aangestaard. Uiteindelijk heb ik niets meer gekocht, omdat ik te slecht ben behandeld.

Als ik rustig in een winkel kan kijken zonder dat ik zo onbeschoft word behandeld ( ik ben ook een meisje met een bruine huid die Islamistisch is.) Hopelijk zal het daar niet aan liggen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ameerah