Klacht: Onrespect vol behandeling

op 30 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Geachte heer/mevrouw

Onlangs heb ik bij de jumbo boodschappen gedaan op vrijdag 29-07-2016 tussen half 9 en 9 uur. Ik kwam aan bij de kassa waar ik 2 medewerkers trof. 1 van de medewerkers die bij de kassa aan het vullen was communiceerde op een vreemde manier met haar gezichtsuitdrukking naar haar collega die achter de kassa zat. Ze trok een rare en onbeleefde gezicht naar haar collega terwijl ik mijn boodschappen wilde afrekenen. Dat gaf mij een niet welkom gevoel terwijl ik dagelijks mijn boodschappen doe bij de jumbo. Ben het totaal niet gewend van de Jumbo.

Ik vind de jumbo een fijne supermarkt met een brede assortiment en kom daar dus erg graag. Ik vroeg op een nette manier aan de 2 medewerkers of er wat aan de hand was en de cassiere reageerde met nee maar toen ik vertelde wat ik zag werd ze rood en was ze stil en de dame die het deed keek snel weg en negeerde me alsof ik er niet stond. Dat gaf me een heel erg onprettig gevoel. Ik ben toen na de manager gelopen en heb mijn verhaal gedaan hij reageerde verontwaardig en reageerde met dat kan ik me niet voor stellen, met andere woorden hij geloofde me niet. De manager reageerde met ik ken dat meisje en ze zou zoiets nooit doen en aan mij of ik er wat van zal zeggen.

Een manager hoort zich niet zo op te stellen en hoort onpartijdig te zijn en naar beiden verhalen te luisteren. Een manager die geen luisterende oor kan geven en een klant op een onbeschofte manier behandeld hoort dat soort werk niet uit te voeren. Door dat soort gedrag wordt ervoor gezorgd dat de klanten in het vervolg hun boodschappen bij een andere supermarkt zullen doen.

Voor een supermarkt geldt een glimlach kost niks. Klantvriendelijkheid boven alles en onbeschoft dat men elkaar op zo’n manier behandeld. Hoe je zelf behandeld wil worden zo moet men ook met anderen om gaan al helemaal als je in een supermarkt werkt.

Groet,

Aicha El Habri

Als de medewerkers op een vriendelijk manier te werk gaan en met een glimlach hun werk uitvoeren en elkaar met respect behandelen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aicha el.Habri