Klacht: Onregelmatige of geen bezorging

op 30 juni 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij ontvangen heel vaak geen post of veel te laat. Vervelend omdat hier ook de post van de belastingdienst bijzit. Door belasting op 12 mei 2012 voorlopige aanslag verstuurd, maar door ons nooit ontvangen. Op 26 juni gebeld met belastingdienst hierover waardoor we hoorden dat het op 12 mei was verstuurd. Wordt een kopie opgestuurd en nu maar hopen dat we het wel ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Op tijd en correct bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 09 juli 2012 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Van der Lee,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Wij zijn blij dat u de moeite heeft genomen melding te maken van dit incident en wij zullen hier zeer serieus mee omgaan.

Het is niet de bedoeling dat u uw post niet /te laat ontvangt.

Wij gaan uitzoeken hoe dit kan en zullen hier de bezorger/bezorgster in kwestie op aanspreken om er voor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Nogmaals vriendelijk dank voor uw melding en excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Sales Support

Alle klachten die gemeld zijn door Anja en Sjaak