Klacht: Onredelijke “compensatie”

Grsfitya op 18 december 2021 over thuisbezorgd.nl in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via thuisbezorgd besteld bij sushi nowmore. Het bedrijf gaf aan een levertijd van Max 50 min. De sushi werd pas 2 uur later geleverd waarbij het bedrijf telefonisch continue onbereikbaar was. Ook bleek bij levering de portie totaal niet in orde te zijn. De sashimi bijvoorbeeld was letterlijk om te huilen. Ook de randzaken zoals stokjes etc was maar voor 1 persoon aanwezig. Thuisbezorgd biedt een compensatie van 10% procent en geeft aan dat het bedrijf niet bereid is om mee te werken en dat ik het zelf maar moet oplossen met ze. Kansloos.

Gewenste Oplossing:

Een terugbetaling of voucher ter waarde van 50%.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Grsfitya