Klacht: onrechtvaarig

op 01 juni 2021 over Flixbus in de categorie Busreizen

zondag 30 Mei , sloterdijk Amsterdam 17.44u
uw medewerker die daar was( een is kaal rond 50 jaar oud )Je hebt me hard beledigd zij waren helemaal onbeleefd ik weet het niet waarm . ik ben nog steeds onder de shokeerd
ik werk in brussel als verpleegkunsige , donderdag avond heb ik mijn tickt van naar Amsterdam al gebokt . in Brussel noord vraag ik uw medewerker als ik mag reisen , want ik heb een attest dat ik al gevacceneerd met Pfizer ben( tegen covid) , ze hebben me reageerd dat kan zeker weten reisen zonder probleem ,en zondag heb ik de return tieckt van Amsterdam Sloterdijk naar Brussel ( die om 18.00u moet vertrekken) ik was daar om 17.40u en daar waren twee medewerker van Flixbus . ik zeg hallo goed avond zij reageerd me niet !! en dan iemand heeft me gevraagd heb je PCR attest, ik zeg eigenliij niet want ik heb de attest van de vaccien , dan worden zij onbeleefd ik wil alleen vragen . hij laat me niet praten hij vraagt me om mijn sigaritts weg gegooien om mogelijk met hem te vragen dan heb ik mijn sigarttes weg gegooien in prencipe van respect , Toch weigerd hij met mij te praten ik voel me als criminaal persoon en zij de politie ik vrwacht dat hij me vragen dat ik moet op de grond leggen , dat was echt abnormaal !!! rond de mensen !! waarom U als flixbus geen opleiding doen voor jullie medewerker??? ( hoe kunnen zij omgaan met kliant ). ik vind het echt ONBELEEd er zijn geen logisch reden dat hij zo met mij omgaan , alleen als hij een racisme ! want ik was helemaal volrespect bij hem maar hij nooit! ..waarom uw medewerken in brussel laat me naar amsterdam met dit attest van de vaccien reisen waarom laat me de bus nemen ..en van amsterdam mag niet !! ik ben Belg en ik werk in belgie en maandag de volgende dag heb ik vroeg dienst waar ik in op veel ziekets oude mensen die mij wachten om te komen zorgen , amsterdam is niet mijn land , waar kan ik slapen waarom die informatie niet in brussel krijgen , andrs terug ik naar mijn huis , zeer makkelijk en mijn tieckt anuleren ?? maar in amsterdam !!hoe kan ik morgen naar werk zondag waar geen enkel centerum om PCR test te doen !!! . ik hoop dat Flix bus dit problemen onderoeken , behalf dat ik veel geld verliezen om naar brussel terug , behalf dat 16 poud mensen die mij wachten te komen zorgen , ik ben nog onder de invloed van de schokeren

geld terug naar mijn , opleiding voor zijn medewerker. psycho schade

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flixbus

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flixbus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mohammed kheir khalaf