Klacht: onrechtmatige doorlopende incasso

op 22 juli 2019 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 12 april 2019 € 0.01 overgemaakt en daarna is er 3 x een bedrag afgeschreven van € 15,00, waarvoor niets geleverd is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de doorlopende incasso wordt stopgezet en ik het bedrag van 3 x € 15,00 teruggestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 22 juli 2019 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

22-Jul-2019 De heer Vermeij per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdracht heeft gegeven voor deze incasso voor meer informatie hierover en voor het stopzetten hiervan. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Cjmja6653