Klacht: onrechtmatige betaling(?)

op 15 augustus 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte

op 14 maar 2016 is er een bedrag van 93,93€ van mijn rekening gegaan naar:
Naamworldpay customer payment
Rekening tegenpartij: NL81 RBOS 0760 0312 07
Referentie : B6C07BI3K00A1JWI
Mededeling: 4377385148

Kan U traceren waarover dit ging ?
Alvast bedankt voor uw moeite

Beste groet
Dirk

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik weet waarvoor dit bedrag diende

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 16 augustus 2016 om 07:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Reactie van de melder van de klacht dirk.maes@close-r.be

9 maanden geleden - Dit ging niet over verantwoordelijkheden, zuiver een vraag ter informatie om het bedrag te verantwoorden in mijn boekhouding. Ik vind namelijk geen enkel gegeven hierover terug. Spijtig en een naar gevoel om niet geholpen te worden ! Groet Dirk

Alle klachten die gemeld zijn door dirk.maes@close-r.be