Klacht: Onrechtmatige afschrijvingen

op 06 oktober 2016 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Sinds juni 2016 heeft sxdn.nl onrechtmatig 7x 15,99 afgeschreven. Ik heb inmiddels 4 x kunnen storneren. Hoe zet ik dit stop en krijg ik nog 3 x 15,99 terug?

Geen afschrijvingen meer en 3 x 15,99 terug.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van docdata payments

1 maand geleden - Geachte mevrouw Smits, Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Uit uw verhaal blijkt dat u een bestelling heeft geplaatst bij SXDN.NL of dat u hen heeft gemachtigd om periodiek geld van uw rekening af te schrijven. Als u het niet eens bent met het afgeschreven bedrag kunt u de webwinkel direct benaderen via; E: klantenservice@sexydatingnetworks.nl Het is mogelijk om uw gedane incasso betaling te storneren binnen een termijn van 56 dagen via uw bank. U kunt ook contact met uw bank opnemen voor het blokkeren van doorlopende machtigingen. Met vriendelijke groet, Docdata Payments

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 14 oktober 2016 om 10:47 geantwoord

Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door CarmenSmits