Klacht: Onrechtmatig geld incasseren c.q. afschrijven.

op 13 juni 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Op 24-05-2016 heeft Globalcollect €120,99 van mijn bankrekening afgeboekt als betaling aan Cleverbridge a.g.een Duitse firma die totaal onbekend is bij mij.Ik heb ook geen machtiging gegeven nog zelf een betalingsopdracht gegeven.Het geld is over gemaakt naar een Rabo IBAN nummer,hier volgt de omschrijving zoals op mijn bankafschrift staat vermeld:
SEPA IDEAL
IBAN: NL14RABO0155503219
BIC: RABONL2U
Naam: Globalcollect
Omschrijving: 32320015113659 0020001273551055 null Cleverbridge.
AG. Kenmerk: 24-05-2016 20:21 0020001273551055 .

Ik ben tevreden als ik via u hoor dat het bedrag €120,99 weer is terug geboekt naar mijn bankrekening.
Iban: NL39ABNA0475154940.
Bic: ABNANL2A.
Hopende u zo voldoende informatie hebben gegeven, wacht ik uw antwoord c.q. uitslag af en eindig met, vriendelijke groeten W. van der Meer

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Wout van der Meer

7 maanden geleden - Heel hartelijk bedankt dat u mijn klacht heeft geplaatst.Mijn Bank kon niets voor mij betekenen, ze zeggen gewoon "Je hebt het zelf betaald" Terwijl ik van het programma Cassa een dringende waarschuwing kreeg over Globalcollect en dat door gaf , werd gezegd,"ja dat geloof ik wel,maar we kunnen niets doen" lief hè, van zo'n bank. Hartelijke groet, Wout.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 14 juni 2016 om 07:19 geantwoord

14-Jun-2016 De heer van der Meer per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Wout van der Meer