Klacht: Onrechtmatig geld afschrijven t.b.v. Deezer premium

op 07 augustus 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb bij aanschaf van bepaalde sonos producten gratis een jaarabonnement van deezer premium gekregen. Hiervoor moest ik aan het begin van het abonnement een cent of een euro moeten overmaken. Na dit jaar moet je voor dit abonnement €9.99 betalen, ik heb dit toen opgezegd. Echter blijft worldpay dit maandelijks van mijn rekening halen, terwijl ik geen gebruik meer van deezer premium kan maken. Ik ben hier (slordig van mij) pas na een half jaar acher gekomen.

Ik ben tevreden wanneer worldpay de afschrijvingen stopt.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 08 augustus 2016 om 08:01 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Royverkerk