Klacht: onrechtmatig abbonement opgelegd via Mediamarkt gegevens

op 09 mei 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Bankgiro claimt dat ik een abonnement heb afgesloten middels een gratis lot welke ik heb verkregen bij aanmelding van een mediamarkt gebruikers kaart. Via de gegevens verkregen van Mediamarkt incasseren ze automatisch maandelijks. Ik heb gebeld dat ik geen abonnement heb afgesloten, deze ook niet wil en dus ook nooit zou afsluiten. Vervolgens bieden ze aan deze beëindigen en de laatste betaling te crediteren. Ik ga daar niet mee akkoord ik wil alle betalingen terug. Ik kwam er pas na 3 maanden achter dat er geïncasseerd werd. ik heb uiteraard alle rekeningen gestorneerd. Maar maandelijks blijft er afgeboekt omdat ik weiger het “abonnement” te beëindigen. Het lijkt mij logisch dat ik dat weiger. Maar de procedure bij de Bankgiro loterij kent geen andere. Erg kortzichtig. Ze beweren een opgenomen gesprek te hebben dat ik toegestemd heb ik vroeg om dat dan te laten horen want ik heb dat nooit gedaan tot op heden niets van gehoord. Nu heb ik wederom een afboeking , maar ook een prijs uitgekeerd gekregen. deze wil ik niet maar kan die niet storneren..ben benieuwd of deze door BankGiro naar mij toe wordt gestorneerd !. Ik krijg er een punt hoofd van dus bij deze een klacht online

Ik ben tevreden als dit voor mij ophoud en dat de BankGiro loterij stopt met verborgen constructies om mensen zonder dat ze zich bewust zijn abonnementen opgedrongen krijgen via zogenaamde gratis acties.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Albertus54@