Klacht: Onrechte Incasso van BOS INCASSO

storm2015 op 13 mei 2015 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag brief ontvangen van Bos Incasso betreffende een bestelling van juli 2013 die niet betaald zou zijn door mij. De Bestelling van 25-06-2013 is aangetekend geretourneerd Post,nl op 2-07-2013.
Nu ruim 1,5 na dato een incassobureau op mijn dak die in melding doet van een onlangs besteld product ??? Ik lees op dit forum dat je dan vermeld wordt als wanbetaler
Zojuist mail gestuurd naar Bos Incasso met bewijs retourneren van het bestelde product

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden bij een schriftelijk excuus .

Het verbaast mij ten zeerste dat een incasso bureau een bestelling uit 2013 zonder enig vorm van research in behandeling neemt.Ik zou zeggen Google maar eens op Focum Finance BVen je weet genoeg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Focum Commerce B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Focum Commerce B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Focum Commerce B.V.

Heeft op 26 mei 2015 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant gewezen op de afhandeling via het incassobureau. Het incassobureau is iav een reactie van een webwinkel waar de bestelling heeft plaatsgevonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Focum Commerce B.V. beoordeeld.

storm2015

Heeft op 12 juni 2015 om 16:59 geantwoord

Opgelost??????
Ik heb al weken niets gehoord van het ''incassobureau'' alleen van deze site heb ik het bericht gehad dat mijn klacht is opgelost.Ik weet dat de branche het moeilijk heeft, maar zo moelijk dat je op deze manier je geld moet verdienen , en dat zelfs al geen excuus af kan zegt genoeg. Ze probren op deze manier je te bedonderen en als het ze niet lukt hoor je niets van hen weer
Mijn advies: scan altijd,bewaar altijd je bewijs van retourneren voor jaren ,zodat niet na jaren dit soort problemen krijgt

Alle klachten die gemeld zijn door