Klacht: Onprofessionele werkwijze

op 26 september 2016 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb van 16 juni t/m 14 augustus 2016 gewerkt bij Detailresults in Apeldoorn via Olympia.
In het begin is mij gezegd dat er geen nieuwe werkschoenen waren dat ik daarom oude schoenen zou krijgen en dat
zodra er nieuwe binnen zijn dat ik dan nieuwe zou krijgen. Zo gezegd zo gedaan, de laatste week dat ik er heb
gewerkt kreeg ik pas nieuwe schoenen dus ik heb ze dan ook heel kort aangehad.
Daarna ben ik op vakantie gegaan en nadat ik terug was ben ik bij Olympia langs geweest om te zeggen dat ik wil
stoppen bij Detailresults en dat ik liever een commerciële baan wil omdat ik een commerciële diploma heb.

Er werd heel moeilijk gedaan, ik werd alsnog ingeroosterd bij Detailresults. Ik ben er vandaag (maandag 26 sept) weer geweest en heb hetzelfde weer gezegd, maar alsnog werd er moeilijk gedaan. Er was een commerciële vacature, maar dat was niks voor mij wordt er gezegd, er wordt niet gezegd waarom. Ik heb het idee dat ze me gewoon bij Detailresults willen houden.
Ik wilde de spullen (kluissleutel, pasje en werkschoenen) inleveren waar ik borg voor betaald heb wordt er ineens gezegd dat hij (Justin) de schoenen niet kan innemen en dat ik mijn borg niet terugkrijg omdat ze er niet uitzien. Nou ten eerste de schoenen die ik in eerste instantie had gekregen waren helemaal afgetrapt en ten tweede mijn schoenen zien er gewoon heel netjes uit want ik heb ze maar hooguit 1 week gebruikt.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn borg terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olympia Uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olympia Uitzendbureau

Heeft op 06 september 2017 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Orkun Ince,

Wij zien dat uw klacht enige tijd geleden in behandeling is genomen.
Wij hebben daarna niets meer van u vernomen.
Wij gaan er van uit dat de klacht naar tevredenheid is afgehandeld.
Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Olympia Nederland.

Alle klachten die gemeld zijn door Orkun