Klacht: Onprofessionele houding chauffeur

op 03 september 2018 over Transvision in de categorie Logistiek

Tijdens mijn eerste rit met desbetreffende chauffeur sprak de chauffeur steeds over seks. Hij vroeg aan het eind van de rit je gaat hier toch geen melding van doen bij het kantoor.

Tijdens mijn tweede rit begon hij weer over seks te praten alleen dit keer kwam hij per ongeluk tegen mijn bil aan. Greep hij mij bij mijn heup en zij ter borsthoogte allemaal onder het mom van goede service. Ik voel me belazerd en zeer onveilig. Een klacht indienen bij Transvision heeft geen zin, die neemt alleen zijn personeel in bescherming, bij deze hoop ik dat dit iets opschiet

Als dhr zijn oprechte excuses zou aanbieden, hij ontkent namelijk alles, als er camera's in de bus komen, als de klanten in bescherming worden genomen, als de gemaakte schade ongedaan gemaakt wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Transvision over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Transvision in behandeling genomen

Bericht van Transvision

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Thorne, Wij hebben uw klacht reeds ontvangen via onze eigen kanaal. U ontvangt vandaag een e-mail van ons. Met vriendelijke groet, Klantenservice Transvision

Alle klachten die gemeld zijn door Valerie12345678