Klacht: Onprofessioneel personeel

op 02 juli 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

Zaterdag middag in de Etos in leiden in de boomgaard
Mijn dochter staat al meer dan 20 minuten in de kassa rij omdat her personeel geen ervaring heeft met zo drukke situatie staan ze echt bijna niets te doen er komt Een vrouw voorpiepen in de kassa rij aangezien her personeel hier de vrouw niet op aan spreken zegt mijn dochter heel beschaafd tegen die bewuste vrouw “mevrouw”
De rij begint daar hoor achterin dus
Toen kon mijn dochter een paar klappen krijgen van haar man en het enige wat het Etos personeel deed was lachen ipv de vrouw inderdaad te wijzen op het feit dat ze voor piepte en de man dreigde mijn dochter echt te gaan slaan deed het Etos personeel helemaal niets wat ik echt heel erg vind . Ik neem dan in overweging om een aanklacht in te dienen tegen de des betreffende Etos
Hoe schaamteloos is dat dat je gewoon als personeel een vrouw laat slaan die totaal in haar recht stond wat het Etos personeel had moeten doen .

Vind dat Etos personeel cursussen moeten krijgen in
Klantgerichtheid veiligheid en product kennis

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door doramieuwendaal