Klacht: ONPROFESSIONEEL PERSONEEL

op 14 juni 2016 over FBTO in de categorie Verzekering

Al een jaar een technisch probleem op de site wat men niet op kan/wil lossen.
Gedrag richting mij van X onacceptabel.
Y die alles aan de kant schuift.

Als technisch probleem daadwerkelijk wordt aangepakt en verholpen.
Excuus van X.
Concat door Y.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht rakker1

7 maanden geleden - Zojuist gebeld door babette schouwstra, de arrogantie en domheid ten top hoe het gesprek door haar werd gevoerd. Omdat ze geen antwoord meer wist heeft ze het gesprek beeindigd... Monique heeft daar duidelijk connecties met iemand waardoor ze alle macht heeft en technische afdeling is geen knip voor de neus waard. Probleem aan het programma Kassa doorgespeeld, wordt vervolgd. Diep triest, de macht van de zorgverzekeraar waar de burgers hun geld aan af moeten dragen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 17 juni 2016 om 08:31 geantwoord

Els,

Uw klacht is door ons Klachtenmanagement afgehandeld. Ze hebben uw klacht zelfs meerdere keren behandeld. Een melding hier zal daar geen verandering in brengen. Zoals dat ook niet het geval was op andere klachten site\'s. Wij blijven bij ons oordeel. U kan zich richten tot het Kifid als u het er niet mee eens bent.

FBTO

Heeft op 17 juni 2016 om 08:40 geantwoord

Typische fbto reactie. Monique wordt de hand boven het hoofd gehouden en technische afdeling kan lekker verder relaxen en makkelijk hun geld verdienen van onze zorgpremie. Zelfs een stukje tekst kunnen ze niet foutloos typen. Snel overstappen iedereen. Maar het is nog niet klaar voor ze, wordt vervolgd.

Alle klachten die gemeld zijn door rakker1