Klacht: onprofessioneel omgaan met klant

op 07 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Geachte medewerkers van Jumbo,
Een paar weken terug was ik op een zaterdag bij de Jumbo om mijn wekelijkse boodschappen te doen.
Het was erg druk, bij elke kassa stonden meer dan drie klanten. Toevallig stond de vestigingsmedewerker naast me bij de kassa en ik tikte stilletjes aan zijn schouder en gaf aan dat ik nummer vier was.
Hij zag dit ook.
Meneer gaf aan dat hij de camerabeelden zou checken. Na een tijdje kwam hij terug met de mededeling dat als ik bij een andere kassa zou aansluiten ik niet de vierde in de rij zou zijn.
Hij gaf aan dat er twee mensen bij een andere kassa stonden.
Ik zei dat er mensen werden geholpen en dat er daarom geen vier mensen meer in de rij stonden. Mensen verlaten nou eenmaal de kassa als ze hebben betaald.
Vreemd vond ik het, want stel dat ik daar überhaupt aan zou sluiten en de kar van die klant zit helemaal vol ben ik niet sneller geholpen.
Soms ben je als vierde of vijfde in een rij sneller geholpen dan tweede in de rij i.v.m. de inhoud aan boodschappen in de kar.
Hier wordt dan geen rekening mee gehouden.
Wat ik ook onprofessioneel vond was het feit dat iedereen in de winkel stond mee te genieten over de resultaat. Dit moment was voor mij onprettig. Alsof ik onterecht gebruik wilde maken en wilde profiteren. Terwijl dit door jullie is bedacht en ook mogelijk gemaakt dient te worden.
Ik heb ook verder geen bezwaar gemaakt. Ik zou niet durven.

Onprofessioneel, niet klantgericht, niet klantvriendelijk etc etc.

4 oktober 2017 was ik bij de Jumbo.
Ik moest eieren kopen en moest uitzoeken hoe duur 30 stuks eieren was.
Want er stond een prijskaartje €1.26.Ik verwachtte niet dat dit de prijs was.
ik vroeg aan een medewerker wat de prijs was omdat de eieren verkeerd in de schappen waren geplaatst.
De medewerker vertelde dat ik de eieren voor de prijs mocht kopen waar ze geplaats waren. Een medewerker had schappen verkeerd gevuld.
Ik was verbaasd en blij verrast.
Dit is goede service, waardoor je een de winkel met een blije lach verlaat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door O.Erdogan