Klacht: Onprofessioneel bedrijf. Groot kindertuin.

op 09 april 2017 over Alternate in de categorie Software

Geen professioneel uitleg in de winkel Barendrecht.
Daardoor 3 keer verkeerde product aangeschaft.
Bij ruilen doen ze enorm irritant.
Het lijkt er op dat ze veel extra geld willen maken tujdens het ruilen of retouren van het product.
En na dat ik 400euro heb betaald voor een kleine schade willen ze het derde keer niet ruilen omdat er geen schade er op zit is het niet meer voordelig zo te zien.En ik heb nog steeds twee weken retour recht.
Er is zo veel fout met personeel van Alternate dat mensen moeten echt achter komen wat er echt precies aan de hand is daar.
Leidinggevende total niet geïnteresseerd in zijn werk en probeert bas te spelen en deze heeft grote mond ook.

En nog veel meer maar ik hoop dat alternate gaat toch deze oplossen.
Als een groot bedrijf laat hun klanten zitten met zulke klachten dan is er toch wel wat aan de hand denk ik.
Het is in ieder geval goed dan steeds meer mensen zullen achter de waarheid komen.

Ik will mijn product retouren.
Ik sta nu -1200 euro door jullie.
Ik heb een monitor waar ik totaal niks aan heb.
Omdat jullie hem niet willen retouren. En deze is zonder schade of krasjes in doos.
Als jullie leidinggevende hebt iets persoonlijk tegen mij. Nau oke ik neem moeite en laat iedereen weten dat jullie verzieken heel de Nederlandse markt met onprofessioneel werken en proberen bas te spelen over een situatie die nergen overgaat. Jullie maken misbruik van het bedrijf waar jullie werken aangezien deze probleem die jullie hebben veroorzaakt is heel makkelijk oplosbaar.

Als ik zou eigenaar zijn van alternate dan zou ik per direct alle medewerkers ontslaan die verpesten het goeie naam van bedrijf.

Klachten@alternate.nl is eigenlijk helemaal niks waard. Zonde.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alternate

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alternate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alex78