Klacht: Onpersoonlijke cassière.

op 09 februari 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik stond gisteren om 13:33 bij de kassa bij Jumbo Geinplein 34-36 in Almere. Volgens de bon werd ik geholpen door medewerkster Hoka Hajira.
Voor mij werd ook een mevrouw geholpen en het viel mij op dat de kassière ook al zat te kletsen met misschien wel een familie lid die er even op bezoek kwam. Toen ik aan de beurt was kreeg ik geen oogcontact met de kassière want zij was nog druk bezig met haar bezoek.
Ik vind het zeer treurig en onbeschoft dat zo iemand als visite kaartje van Jumbo de klanten op deze manier behandeld! Temeer ook omdat de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel van Jumbo zou staan.
Naar aanleiding van bovenstaand relaas heb ik meerdere keren mijn beklag willen doen bij de manager hr. Lucas, deze heb ik tot op heden niet kunnen bereiken, vandaar mijn klacht aan u gericht.

Dat laat ik aan u over.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Vlake.