Klacht: Onmogelijkheid tot opzeggen abonnement

Ofwegen op 29 maart 2018 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 maart 2018 heb ik de Volkskrant telefonisch opgezegd, ik zou een bevestiging via email krijgen maar heb deze nooit ontvangen. Ik heb herhaaldelijk geprobeerd met het Volkskrant contactformulier hier uitsluitsel over te krijgen maar deze formulieren komen nooit aan bij de Volkskrant. Meldingen van niet bezorgbaar komen in mijn Spam folder zodat niet eens onmiddellijk duidelijk wordt wat er mis gaat, heel slim geprogrammeerd van de Volkskrant.

Gewenste Oplossing:

Als ik bevestiging krijg van het opzeggen van het abonnement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door