Klacht: onmogelijke contact

AlfredvanD op 06 juli 2020 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer er achter te komen waarom mydrive gpx bestanden op mijn iphone niet synchroniseert met Iphone. bij endroid hebben ze wel een importeer knop maar bij iphone niet.

Nu probeer ik erachter te komen waar ik dat kan vragen, maar email, telefoon of whatelse ik kan niet achter een communicatiemiddel komen.

Gewenste Oplossing:

Als ik een antwoord ontvangt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

TomTom

Heeft op 04 november 2020 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw , Wij zijn sinds november 2020 actief op Klacht.nl. We sluiten jouw klacht omdat deze gedateerd is en waarschijnlijk al is afgehandeld via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je deze natuurlijk opnieuw plaatsen zodat we jouw case alsnog in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, TomTom”

Alle klachten die gemeld zijn door AlfredvanD